fbpx

Akademia COZiR powstała z myślą o sprzedawcach.
Naszym celem jest wsparcie sprzedawców w ich relacjach z klientami.
Chcemy, aby sprzedawcy, którzy skorzystają z naszych usług byli w pełni profesjonalnie przygotowani do obsługi posprzedażowej. Dlatego też w ramach Akademii COZiR oferujemy regulaminy sprzedaży oraz kursy i szkolenia.

Jak wyglądają nasze szkolenia?

Kierujemy się zasadą 80% praktyki i 20% teorii

Z naszego doświadczenia wynika, że najskuteczniejszym sposobem szkolenia jest umożliwienie uczestnikom przejścia przez przykład za przykładem, aby wyraźnie zobaczyć, co działa, a co nie.  Ten sposób jest znacznie skuteczniejszy niż przechodzenie przez szereg wypunktowanych wskazówek.

 Sprzedawcy, którzy znają podstawy obsługi reklamacji i zwrotów, zdecydowanie lepiej sobie radzą z roszczeniowymi klientami.