Kompleksowe szkolenie - obsługa reklamacji i zwrotów.
Dwa warianty dopasowane do Twoich potrzeb.
Przygotowane szkolenia w prosty i bardzo konkretny sposób przedstawiają prawa konsumenta, szczególnie w kontekście obsługi reklamacji oraz zwrotów. To przejrzyście podana, a przede wszystkim praktyczna wiedza. Dzięki niej zrozumiesz, co wynika z obowiązujących przepisów, jak się do tego odnosić w pracy z klientem, a także poznasz przysługujące Ci prawa.
Jeśli chcesz w pełni zrozumieć, usprawnić oraz zabezpieczyć obsługę reklamacji i zwrotów w swojej firmie, to nie mogłeś(-aś) lepiej trafić.
Szkolenia stworzone przez prawniczkę, przedsiębiorczynię i założycielkę Akademii COZiR Izabelę Zielińską będą dla Ciebie kopalnią wiedzy – ważnej i przydatnej na co dzień. Dostępne w dwóch wariantach, dopasowane do Twojej branży, pomogą Ci wejść na wyższy poziom.
Wybierz szkolenie i zarezerwuj termin. Zrób to już dziś, aby już jutro czerpać korzyści ze zdobytej wiedzy. Zapraszam.
Akademia COZiR. Prawa konsumenta bez tajemnic.
Obsługa reklamacji i zwrotów.
Aspekty prawne i procedury.