fbpx

Kompleksowe szkolenie - obsługa reklamacji i zwrotów.

Dwa warianty dopasowane do Twoich potrzeb.

Przygotowane szkolenia w prosty i bardzo konkretny sposób przedstawiają prawa konsumenta, szczególnie w kontekście obsługi reklamacji oraz zwrotów.
To przejrzyście podana, a przede wszystkim praktyczna wiedza. Dzięki niej zrozumiesz, co wynika z obowiązujących przepisów, jak się do tego odnosić w pracy z klientem, a także poznasz przysługujące Ci prawa.

Jeśli chcesz w pełni zrozumieć, usprawnić oraz zabezpieczyć obsługę reklamacji i zwrotów w swojej firmie, to nie mogłeś(-aś) lepiej trafić.

Szkolenia stworzone przez prawniczkę, przedsiębiorczynię i założycielkę Akademii COZiR Izabelę Zielińską  będą dla Ciebie kopalnią wiedzy – ważnej i przydatnej na co dzień. Dostępne w dwóch wariantach, dopasowane do Twojej branży, pomogą Ci wejść na wyższy poziom.

Wybierz szkolenie i zarezerwuj termin. Zrób to już dziś, aby już jutro czerpać korzyści ze zdobytej wiedzy. Zapraszam.

Akademia COZiR. Prawa konsumenta bez tajemnic.

Obsługa reklamacji i zwrotów.
Aspekty prawne i procedury.

Obsługa reklamacji i zwrotów.
Aspekty prawne i psychologiczne.

Shopping Cart