fbpx

Szkolenia Reklamacje i Zwroty

Reklamacje są nieodłączną częścią firmy i ważne, abyś wiedział, jak prawidłowo je obsługiwać. niezależnie od tego czy reklamacja jest składana. przez telefon, e-mail, w mediach społecznościowych, czy składana osobiście, nasze szkolenie da Ci umiejętności potrzebne do jej odpowiedniego rozpatrzenia i skutecznego rozwiązania.  To szkolenie uczy, jak obsługiwać i rozwiązywać wszelkie otrzymane skargi.

Kto powinien wziąć udział w szkoleniu ?

Ten kurs jest odpowiedni dla każdego, kto zajmuje się skargami w ramach swojej pracy zawodowej, lub każdego, kto musi zająć się skargą. Obejmuje to dedykowane zespoły reklamacyjne firm, zespoły obsługi klienta, agencje wynajmu i pośrednicy w obrocie nieruchomościami, środowiska handlowe i restauracje.

W CX Training rozumiemy, jak ważne jest nauczenie się, jak radzić sobie ze skargami klientów i skutecznie rozwiązywać konflikty. Jesteśmy dumni z tego, że jesteśmy najmądrzejszym wyborem dla firm, które poważnie traktują swoich klientów i robią to, co muszą, aby zapewnić osiągnięcie ich celów. Pomożemy Ci zmienić Twoje zachowania i rozwinąć techniki komunikacji, które nie mają sobie równych pod względem profesjonalizmu i doskonałości. Dobra obsługa klienta jest podstawą lojalności klientów, rekomendacji, wzrostu i zysków. Nasze szkolenia z obsługi klienta obejmują wszystko, od budowania relacji z klientami po obsługę trudnych klientów.

Każda firma spotyka się z trudnymi klientami na tym czy innym etapie.

 

Sposób radzenia sobie z trudnymi sytuacjami klientów ma kluczowe znaczenie dla wyników finansowych. Dobre zarządzanie reklamacjami klientów może zmienić negatywne doświadczenie w pozytywne.

 

Szkolenie CX zapewnia szkolenia dotyczące rozwiązywania konfliktów, które pomogą Ci opracować skuteczne zarządzanie skargami klientów, które przyniesie korzyści Twoim klientom i Twojej firmie.

 

Przekształć skargi klientów i konflikty w pozytywne wrażenia klientów i możliwość ulepszenia swojej firmy dzięki naszemu szkoleniu z rozwiązywania konfliktów.

 

Szczegóły szkoleń

miejsce

czas

koszt

termin

rezerwuj teraz

Wszystkie nasze warsztaty można zarezerwować jako  warsztaty wewnętrzne lub warsztaty otwarte. Otwarte warsztaty można rezerwować za pośrednictwem poniższych linków.

Skontaktuj się z nami, aby omówić swoje wewnętrzne potrzeby szkoleniowe.

Ten kurs wyposaży Cię w umiejętności i pewność siebie, aby skutecznie reagować na skargi klientów. Treść kursu obejmuje podstawy obsługi reklamacji, w tym wartość reklamacji, najlepsze praktyki podejścia do obsługi reklamacji oraz skuteczne techniki komunikacji w celu nawiązania kontaktu ze skarżącymi.

Kto powinien uczęszczać?

Ten kurs jest przeznaczony dla pracowników pierwszej linii, którzy zajmują się reklamacjami osobiście lub telefonicznie. Jest odpowiedni dla pracowników sektora publicznego, społecznego i prywatnego.

Zawartość kursu

Co jest zawarte

Nasze ceny zawierają już w standardzie pewne dostosowanie kursu do potrzeb Twojej firmy. Na przykład, umieścimy w szkoleniu własne scenariusze pracy, bez dodatkowych kosztów. Alternatywnie, aby omówić w pełni zindywidualizowany kurs…

Rodzaj kursu: In-house lub Virtual

Szkolenie z obsługi reklamacji odbywa się w siedzibie Klienta, w uzgodnionym terminie. Dostępne również jako wirtualne szkolenie „na krótki czas” za pośrednictwem Zoom lub Microsoft Teams. Minimalna liczba uczestników kursu to 3,  Poniższy cennik dotyczy realizacji kursu obsługi reklamacji w dzień powszedni, dla określonej liczby uczestników. Ceny nie zawierają kosztów podróży i opcjonalnego drukowania skoroszytów. Dostarczamy bezpłatny plik PDF dla naszego klienta, aby wydrukować materiały szkoleniowe Reklamacje są na porządku dziennym w kontakcie z klientem. Często zdarza się, że klienci denerwują się, stawiają żądania lub reagują bez zrozumienia na próby wyjaśnień i uspokojenia. Oprócz tej konkretnej sytuacji reklamacyjnej, ogólne rozpatrywanie reklamacji w firmie również odgrywa kluczową rolę w profesjonalnym zarządzaniu reklamacjami: W jaki sposób reklamacje klientów są rejestrowane i przetwarzane? W jakiej formie klienci otrzymują informację zwrotną lub rekompensatę?.

Wiele osób ma trudności z rozpatrzeniem reklamacji, zwłaszcza w bezpośrednich rozmowach z klientami. Emocjonalność po obu stronach blokuje dostęp do racjonalnych argumentów. Ale właśnie w umiejętnym i sprawnym rozpatrywaniu reklamacji istnieją ogromne możliwości lojalności klientów! Zmień perspektywę dzięki temu szkoleniu i naucz się nie postrzegać skarg i zarządzać nimi jako porażką, ale jako pozytywne wyzwanie.

 

Shopping Cart