Kompleksowe szkolenia - Obsługa reklamacji i zwrotów
Trzy warianty dopasowane do Twoich potrzeb
Przygotowane szkolenia w prosty i bardzo konkretny sposób przedstawiają prawa konsumenta, szczególnie w kontekście obsługi reklamacji oraz zwrotów. To przejrzyście podana, a przede wszystkim praktyczna wiedza. Dzięki niej zrozumiesz, co wynika z obowiązujących przepisów, jak się do tego odnosić w pracy z klientem, a także poznasz przysługujące Ci prawa.
Jeśli chcesz w pełni zrozumieć, usprawnić oraz zabezpieczyć obsługę reklamacji i zwrotów w swojej firmie, to nie mogłeś(-aś) lepiej trafić.
Szkolenia stworzone przez prawniczkę, przedsiębiorczynię i założycielkę Akademii COZiR Izabelę Zielińską będą dla Ciebie kopalnią wiedzy – ważnej i przydatnej na co dzień. Dostępne w trzech wariantach, dopasowane do Twojej branży, pomogą Ci wejść na wyższy poziom.
Wybierz szkolenie i zarezerwuj termin. Zrób to już dziś, aby już jutro czerpać korzyści ze zdobytej wiedzy. Zapraszam.
Akademia COZiR. Prawa konsumenta bez tajemnic.
Wybierz zakres szkolenia

Szkolenie:
Reklamacje i zwroty w teorii i praktyce
Aspekty prawne (aktualny stan prawny 2025 r.), psychologiczne i procedury.

Szkolenie:
Podstawy obsługi reklamacji i zwrotów
Aspekty prawne i procedury (aktualny stan prawny 2025 r.).

Szkolenie:
Obsługa reklamacji
Aspekty prawne (aktualny stan prawny 2025 r.), psychologiczne i procedury.
Akademia COZiR jest wpisana do rejestru instytucji szkoleniowych (RIS) pod numerem ewidencyjnym 2.14/00256/2024.
Współpracujemy z:
