fbpx

Szkolenie
obsługa reklamacji i zwrotów
w sklepie
internetowym

Aspekty prawne & Procedury

Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników praktycznych umiejętności stosowania przepisów prawa w relacjach z klientami.

Informacje o szkoleniu obsługa reklamacji i zwrotów

Akademia COZiR jest polską firmą specjalizującą się w szkoleniach z zakresu praw konsumenta.
Od 4 lat z powodzeniem organizujemy szkolenia na terenie całego kraju.
Uczmy jak obsługiwać reklamacje i zwroty w sklepie internetowym zgodnie z obowiązującym prawem.

Szkolenie otwarte

Na szkolenia otwarte zapraszamy wszystkich, którzy chcą lub ze względu na wykonywane obowiązki muszą znać obowiązujące przepisy dotyczące reklamacji i zwrotów.

Szkolenie online

Korzystamy z najpopularniejszych technologii transmisji video ( Microsoft Teams, Google Meet, Clickmeeting). Szkolenie online to udział w szkoleniu na żywo, z możliwością zadawania pytań ekspertowi na czacie oraz bezpośrednio.

Mała grupa

Dla komfortu uczestników liczba osób podczas pojedynczego szkolenia nie przekracza 25. 

Dogodny termin

Szkolenie online odbywa się w godzinach 9.00-17.00 (w tym jest jedna przerwa 30 minutowa oraz 10 minutowe przerwy po każdym module).

Certyfikat

Każdy uczestnik po zakończeniu szkolenia otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu obsługa reklamacji i zwrotów w sklepie internetowym.

Potrzebujesz szkolenie zamknięte ? Napisz do nas na szkolenia@akademiacozir.pl 

Program szkolenia obsługa reklamacji i zwrotów

Zapraszamy na kompleksowe szkolenie online poruszające najważniejsze kwestie związane z prawami konsumenta.
Podczas szkolenia omówimy m.in. co to jest rękojmia, ile trwa rękojmia,kwestie różnic między rękojmią a gwarancją, odstąpienie od umowy, gwarancja bez paragonu, okres gwarancji,  gwarancja po wymianie rzeczy na nową, jak napisać reklamacje, ile trwa reklamacja, reklamacja przesyłki.

UWAGA: Program szkolenia obejmuje najnowsze zmiany wprowadzone ustawą z dnia 4.11.2022r.

Do kogo kierujemy szkolenie?

Pracownicy działów obsługi reklamacji i zwrotów

Właściciele sklepów internetowych

Kandydaci do działów obsługi reklamacji i zwrotów

Szkolenie składa się z 5  modułów w ramach, których omawiane są wszystkie kwestie ważne dla osób zajmujących się obsługą reklamacji i zwrotów. Na zakończenie każdego modułu jest możliwość zadawania pytań ekspertowi prowadzącemu szkolenie obsługa reklamacji i zwrotów.

MODUŁ 1

Wprowadzenie

MODUŁ 2

Gwarancja

MODUŁ 3

Rękojmia

MODUŁ 4

Odstąpienie od umowy

MODUŁ 5

Obsługa reklamacji i zwrotów

Kliknij i pobierz szczegółowy plan szkolenia

Metodyka szkolenia obsługa reklamacji i zwrotów

Nasze szkolenie składa się z trzech części. Pierwszą, fundamentalną jest teoria. Zależy nam na tym, aby uczestnicy szkolenia obsługa reklamacji i zwrotów z łatwością posługiwali się przepisami prawa konsumenta. Jak najlepiej zrozumieć teorię ? Naszym zdaniem na przykładach. Stąd drugą część szkolenia stanowią przykłady, w miarę możliwości dopasowane do branży uczestników. W Akademii COZIR wiemy też, że zdobytą wiedzę należy wcielać w życie, dlatego też oprócz teorii i przykładów podczas szkolenia obsługa reklamacji i zwrotów umożliwiamy udział w ćwiczeniach.

Teoria

Przykłady

Ćwiczenia

Korzyści z udziału w szkoleniu obsługa reklamacji i zwrotów

Na szkoleniu Podstawy obsługi reklamacji i zwrotów dowiesz się m.in:

  • na co zwrócić uwagę przy analizie reklamacji
  • jak rozpatrywać reklamacje i zwroty zgodnie z prawem
  • poznasz rodzaje reklamacji i związane z nimi prawa i obowiązki sprzedawcy
  • co klient może zareklamować a czego nie
  • nauczysz się przeprowadzać procedurę reklamacyjną
  • nauczysz się przeprowadzać rozmowy reklamacyjne
  • w jakich przypadkach odpowiedzialność sprzedawcy jest wyłączona
  • co musi zawierać regulamin Twojego sklepu abyś nie dostał/ dostała kary od UOKiK
  • jak wygląda procedura chargeback
  • jak składać “reklamację kurierską”
  •  

Organizacja szkolenia obsługa reklamacji i zwrotów

Cena

Cena obejmuje kompleksowe szkolenie z aspektów prawnych obsługi reklamacji i zwrotów, materiały ze szkolenia, w tym graficzne przypominajki utrwalające zdobytą wiedzę; certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia.

Szkolenie otwarte stacjonarne

790 zł osoba

Szkolenie otwarte
online

590 zł osoba

Szkolenie zamknięte

zapytaj o wycenę

Grupa

Dla komfortu uczestników nasze szkolenia otwarte odbywają się w małych grupach. Takie działanie zapewnia wszystkim bezpośredni kontakt z osobą prowadzącą.

1-25 osób

Terminy

Najbliższe terminy szkoleń otwartych online w listopadzie 2022 r.

22.11.2022
9.00-17.00

590 zł/os.

29.11.2022
9.00-17.00

590 zł/os.

Masz pytania? Potrzebujesz szkolenie zamknięte dla firmy?
Napisz na szkolenia@akademiacozir.pl lub skorzystaj z formularza

Zapraszam

WSPÓŁPRACUJEMY Z:

logo_eventis_800x200_niebieskie_tlo
Shopping Cart