fbpx

Szkolenie obsługa reklamacji i zwrotów
w sklepie internetowym

Prawo & Psychologia

Szkolenie obsługa reklamacji i zwrotów w kompleksowy sposób przygotowuje do obsługi reklamacji
i zwrotów w sklepie stacjonarnym jak i internetowym. Podczas szkolenia omawiane są zarówno aspekty prawne obsługi posprzedażowej jak i jej aspekty psychologiczne.

Informacje o szkoleniu obsługa reklamacji i zwrotów

Szkolenie otwarte

Szkolenie online

Małe grupy

Dogodne terminy

Przystępne ceny

Certyfikat

Potrzebujesz szkolenie zamknięte ? Napisz do nas na szkolenia@akademiacozir.pl

Program szkolenia obsługa reklamacji i zwrotów

Szkolenie jest odpowiednie dla każdego kto w ramach swojej pracy zawodowej zajmuje się obsługą reklamacji i zwrotów.

Reklamacje są nieodłączną częścią firmy i ważne, abyś wiedział, jak prawidłowo je obsługiwać. Niezależnie od tego czy reklamacja jest składana. przez telefon, e-mail, w mediach społecznościowych, czy składana osobiście. Nasze szkolenie da Ci umiejętności potrzebne do jej odpowiedniego rozpatrzenia i skutecznego rozwiązania.

Właściciele sklepów stacjonarnych i internetowych

Pracownicy działów obsługi reklamacji i zwrotów

Kandydaci do działów obsługi reklamacji i zwrotów

To szkolenie uczy, jak obsługiwać i rozwiązywać wszelkie otrzymane skargi. Całość składa się z 6 modułów z omówieniem wszystkich ważnych kwestii. Na zakończenie każdego modułu jest możliwość zadawania pytań osobie prowadzącej szkolenie.

MODUŁ 1

Wprowadzenie

MODUŁ 2

Gwarancja

MODUŁ 3

Rękojmia

MODUŁ 4

Odstąpienie od umowy

MODUŁ 5

Psychologia reklamacji

MODUŁ 6

Obsługa reklamacji

Kliknij i pobierz szczegółowy plan szkolenia

Metodyka szkolenia obsługa reklamacji i zwrotów

Szkolenie składa się z trzech części. Pierwszą jest teoria, która  przygotuje uczestników szkolenia obsługa reklamacji i zwrotów do łatwego posługiwania się przepisami prawa konsumenta. Drugą część stanowi praktyka, dopasowywana do wyzwań z branży uczestników. W Akademii COZIR wiemy, że zdobytą wiedzę należy od razu wcielać w życie.  Dlatego też w ramach szkolenia obsługa reklamacji i zwrotów udostępniamy udział w warsztatach.

Teoria

Praktyka

Warsztaty

Korzyści z udziału w szkoleniu obsługa reklamacji i zwrotów

Uczestnicząc poznasz odpowiedzi na zagadnienia:

  • jakie są podstawy prawne reklamacji i zwrotów oraz na co zwrócić uwagę przy analizie ich zasadności
  • jakie są prawa i obowiązki sprzedawcy przy obsłudze reklamacji z tytułu gwarancji
  • jakie prawa i obowiązki ma sprzedawca przy rozpatrywaniu reklamacji z tytułu rękojmi
  • jak zgodnie z prawem obsługiwać zwroty
  • jak przeprowadzać rozmowy reklamacyjne
  • jak przeprowadzać procedury reklamacji i zwrotów

Organizacja szkolenia obsługa reklamacji i zwrotów

Cena

Co obejmuje:

  • kompleksowe szkolenie z aspektów prawnych i psychologicznych obsługi reklamacji i zwrotów
  • materiały ze szkolenia, w tym graficzne przypominajki utrwalające zdobytą wiedzę
  • Certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia

Szkolenie otwarte stacjonarne

890 zł osoba

Szkolenie otwarte
online

690 zł osoba

Szkolenie zamknięte stacjonarne

zapytaj o wycenę

Grupa

Szkolenie odbywa się w małych grupach, co zapewnia wszystkim uczestnikom aktywny udział na każdym jego etapie.

1-25 osób

Terminy

Terminy szkoleń otwartych w 2022 r..

20.09.2022
9.00-18.00

690 zł/ os.

21.10.2022
9.00-18.00

690 zł/ os.

21.11.2022
9.00-18.00

690 zł/ os.

12.12.2022
9.00-18.00

690 zł/ os.

Masz pytania? Potrzebujesz szkolenie zamknięte dla firmy?
Napisz na szkolenia@akademiacozir.pl lub skorzystaj z formularza

Zapraszam

WSPÓŁPRACUJEMY Z:

Shopping Cart